fredag 19. juli 2013

Dåpsinnbydelser


Ville ha en jentete hjemmelaget innbydelse og etter å ha kikket på 
nettet etter inspirasjon ville jeg prøve meg på en dåpskjole. 


Brukte denne malen.


Kjøpte pastel lilla papir på stapels og brukte et A4 ark per innbydelse. Brukte malen og tegnet rundt deretter klippet ut. En lettere måte å gjøre er å få printet ut malen på arkene, men pga mangel på blekk gjirde jeg det forhånd.


Brukte hvit papir med striper og klippet til et "forkle"


Stemplet "INVITASJON" og "DÅP" i sølv på forsiden,
og håndskrev med sølv penn på innsiden.



Etter å ha klippet og limt deretter håndskrevet alle innbydelsene er jeg glad det kun var 14 stk. Må sette av litt tid når man legger i mer arbeid i noe slik, men synes det er moro og koser meg veldig med det. 

Nå er det full planlegging av selve dåpen.

Ingen kommentarer: